środa, 16 maja 2012

afirmacja życia nie jest taka zła.

Żyję.
Ja żyję i Ja żyje.

Ogólnie sezon maturalny można uznać za niebyły i skończony, przemilczmy matury, módlmy się o wysokie procenty w skrytości rodzinnej kaplicy.

Do życia ciągnie mnie obecnie Darcy vel. Pietiucha, Wiedźmin vel. Geralt i Zaległe Lektury vel. Grube Tomiszcza.
Od życia odciągają mnie Wyniki Rekrutacji vel. Przekreślenie Przyszłości.


Ale dajemy radę, ciągniemy, może nawet pójdziemy na tą medycynę?
I ja, i Ja.


Jakoś powinno pójść.
:)






de facto:
tytuł nawiązuje do tego komiksu.
Pozdrawiam wszystkich w nowej odsłonie.
:)

6 komentarzy:

  1. Zdrajczyni, o. A co ze starym dobrym oseskiem? Ja nawet nie wiem jak to się wymawia, dlaczego tak torturujesz swoją najwierniejszą czytelniczkę?
    A tak na serio, nie lubię zmian, ale za bardzo lubię Ciebie by Cię skazywać na męki z onetem...
    Gratuluję przeżycia :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betty, Betty...
      Osesek był zajęty.
      ;P
      Cwajkiepełe, normalnie.
      ;)
      ...wiesz, to jest rzeczywiście szokujące, jak Onet informuje Cię, że nie istnieje Twój blog...
      O.o

      Usuń
  2. Onet jest straszny ;p Kiedyś prowadziłam tam bloga, ale później zrezygnowałam...
    Matury, matury... Uważam, że chemia była bardzo trudna. :(
    Powodzenia! I spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że nie ma sensu się męczyć.
      ;)

      No, łatwa nie była...
      ._.
      Dziękuję! I wzajemnie.
      ;)

      Usuń
  3. Mnie też onet doprowadza do szału... Nie da się normalnie opublikować postu, bo dostaje się szału.. W sumie rozumiem, dlaczego się przeniosłaś. Jak matura? Już po egzaminach? Zazdroszczę tych "najdłuższych wakacji w życiu" :D
    Czarna dziura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?
      Horror!
      (Cóż za krucjata przeciwko Onetowi...)

      Matura nawet nieźle, chemia, oczywiście, nie-najlepiej, ale raczej nikt nie jest nią zachwycony.
      ;)
      Już po wszystkim, a ja chill-outuję.
      ;P

      Usuń